Kjære gode venner!
I morgen reiser Alfhild og jeg til Hamar og Kongsvinger.
Det blir møter
- juni kl. 18:00 i Brukshuset
- juni kl. 18:00 i Brukshuset
- juni kl. 11:00 Fellesgudstjeneste i Hamar Frikirke
11, juni kl. 18:00 i Brukshuset
- juni kl. 19:00 Møte i Skotterud (Sanitetens hus)
Du er hjertelig velkommen til samlingene. Om noen vil huske på oss og møtene i bønn er vi takknemlige for det.
Vi tar med boken «Mannen som går gjennom stengte dører» for salg

Arr.: Estergruppen, Glåmdalen Israelsforening, Hamar Frikirke, NLM Hamarkirken
Mvh
Alfhild og Steinar
