Vi har mottatt følgende brev fra barnehjemmet i Israel, Neve Michael 20.07.1.5
—–
Vi vil igjen si TUSEN TAKK for at dere vil hjelpe oss.
Vi begynner nå med den store renoveringen, slik at vi kan ta inn flere barn. Vi har mange russiske barn i akutt akkurat nå. De har kommet fra forferdelige boliger. Dommeren og direktøren for Senteret jobber veldig hardt sammen for å se hva de kan gjøre. Dette er barn som ikke har et hjem å gå til. Jeg håper de snart vil flytte over til et familiehjem i NEVE MICHAEL.
Det er derfor veldig viktig at vi nå renoverer denne gamle bygningen. Vi kan da ta inn 25 flere barn, samt gjøre to familie hjem, og gi dem et lykkelig og godt liv.
Vi er veldig spent på din neste reise til oss. Den vil bli meget spesiell for oss.
Med kjærlighet og takknemlighet og velsignelser og bønner .. HAVA